Sunday, January 9, 2011

Soli menghilang???

hahah..pija!!!ko pye keje lah tuh.. kate aku menyepi kan,,, sori yer kawan2 yang sangat aku sayangi dan rindui... aku tak de berukband cam korang2 sume,,hihi... aku nk cter kat korang... ri tu aku g cameron... nk batak..coz tu 1st time aku g kan... hihi.. =)

makan strawbery an coklat... tak lah sdap mane pon..
=)
pujuk anak wah aku yang mrajuk di situ ..

=)
korang nampak tak kek tuh?? harga same cam secret..aku ngat sdap cam tuh gak...rupe2nye..atas jep lawa..kek tu kek pisang biasa yang kita bli satu panjang 5 rgt..haha..tetipu.. yang penting air teh tuh k..

depan ruang rehat smokehouse..
SMOKE HOUSE!!! Ske kat cni...
kat valley rose.. aku nampak sangat2 gmok k!!

law dapat g bcuti an korang mesti bez gak.... rindu at korang sume!!!! ^_^




















by : SOlihAh UMAR =)

No comments: