Monday, March 14, 2011

=)

Solihah berkata2... hai2... aku dah lme ta update kan... aku tade cerita ape pon.. tapi aku nak cerita jugak kat korang... korang ingat lagi tak yang aku de bagi tau pasal breast ari tu...sape yang follow tuh jangan pikir bukan2 tau..  lepas aku gtau korang tuh.aku g hospital ..nk wat ultrasound.. biler dapat result die, doktor tuh kate ada di kedua2 belah..aper yang ada kat kedue2 nya??? nama nya Bilateral fibroadenosis dan lagi satu bilateral fibroadenomas.. tapi benda tuh tak merbahaya tapi tetap kne jumpa doktor 6 bulan sekali untuk susulannya.
bagi korang yang de rase lain macam tuh,g lah cek...mende nih die memang serang remaja kebanyakannya.tapi dia boleh ade n takde, boleh makin membesar n boleh jgk trus hilang... so,jangan takut2 lah nk cek..
biar kita tau sakit kita ape dari kita asyik pk kiter sakit aper...



by: solihah =)

No comments: