Wednesday, June 1, 2011

kukukukucing ku...!

assalamualaikum...
salam permbukaan belog lame ta update!
semua gara-gara ade belog baru kisahsukadukagelaktawatangisanku.
entry kali nie terase nak update kat belog sini pulak..
 kamiblock.blogspot.com rindu aku tak ? hikhik..
entry cam gagap jep..kukukukucingku !
last week aku jadik bidan atas kelahiran 2 ekor anak kucingku yang comel.!
sebut banyak kali. yang comel ! oke..
hehehe.. first time tgk jadik nurse tak bertauliah untuk kucing kesayanganku nie..
sebab si ibu kucing nie tersangatlah manje dengan aku sampai time die nak bersalin suruh aku temankan.
datang duduk kat kaki sampai naik rimas dibuatnye..hikhikhik..
nak dipendekkan story, tepat jam 8.56minit malam, lahirlah anak sulong kucing nie....

anak sulung...namenye 'mapit'
10minit selepas kelahirannya..

haa..yang nie anak kedua..name nye 'maru'

mate pun tak bukak lagi..48 jam selepas lahir..hehe

si ibu sangat takut kehinlangan anak kecilnya..


5 hari selepas kelahiran..bertambah tembam kn ? hehe
love mapit n maru..

merapu je ceritanye.. tak suke kucing jangan bace ! nanti termimpi mimpi pulak..
ok.its done !
by : PIJA.!

1 comment:

HajarMohammad said...

comel meyh ! eh, tikar tu cam tikar umah aku laa.. hahaha...