Sunday, November 28, 2010

bilik bARU SAYA

hai kawan2!!! aku dah sampai dah kat ipoh.. aku sampai kat cni smalam pukul 8lbh malam tak silap..hihi..
aku gerak dari umah pkul 2 ptg..tapi disebabkan de hal tertentu jadi lambat sampai tuh k...




oke.... aku ta tau nk update ape sebenarnya, tapi aku cite jek lah kan..huhu... aku nk tunjuk umah aku yg baru kat cni.. hihi... bkn rumah silap plak! hanya sebuah bilik ok... lihat baik2 dan fikirkan bgaimana saya akan teruskan kehidupan di sini... ;p

pict nih dari pintu k kawan2
1
2

oke...pict 1 n 2 tuh korang pandai2 lah cantumkan yang pict 2 kat blah kiri n yang 1 blah kanan k...
huhu...cute kan umah saya..hahahah!!! okeyyyy kawan2..wat masa nih tuh jek lah nk cite... =)













bye : soli :)

2 comments:

Ini Kisah Kami ;)) said...
This comment has been removed by the author.
Ini Kisah Kami ;)) said...

ouchh!cm kt uma opah ak lak..
heheh..grau jep..
tp ok larh 2 nmpk bersih jep..
normal la uma kdai cm 2...
dont worry k..hehe.. :)

~hajare lalala~~