Friday, November 26, 2010

Result Oh Result~~

Apakah itu result ?? Aha.. soalan bodoh ditanyakan oleh anak pkcik Said.. Jawapannya,, result itu adalah tuttttttttttt.. korunk pikirlah sendiri eh.. hahahahahaa.. Act, aku malas nak pikirkan semua uh. Sekarang tumpuan aku dan kawan2 adalah Latihan Industri yang akan mula pada 29hb nie. Btw, congrats tok korang semua atas result masing2. Pada, hanim senget,, tahniah r dapat A dlm ukb3,, bangga n terharu aku beb jadi kawan ko..hohoho. pew agy,, pasnie ley r turun ilmu ko uh kat ak..hihihihiih.. okaayyy.. pasnie kepada kawan2ku yang cebuk nak aku update blogkami nie.. ak da buat per yang korang suh..so,, ak harap lepas nie korang rajin2 la update ea.. huhu..ak nie manelah reti sangat nak buat karangan panjang2 nie.. Ahahaha.. Papepun aku harap korang bahagia n hepi selalu ea.. bye~~hehe:)*mish u all,, muah, muah, muah

No comments: