Sunday, February 27, 2011

control EMOSI okie.

Assalamualaikum.hee..:)
Hanem EMO!aku memang emosi lebih an.=.='..
semalam baru mencarut tah pape.memang TA MATANG langsung la an.haih!tahla..aku pun ta paham.apekah?.haha
okie,SORY kerana saye sangat KASAR lagi BERmulut LANCANG semalam.rase sungguh BERDOSE.=.='.okie,chill!CHILL!ekeleh,selekeh jep.act aku tasuke sangat bile orang mention : CHILL : apekah?nak kene CILI dengan aku ke?okie da,jangan tambah dose kau yang sudah berkEPUK tuyh Hanem.dose sudah berkepuk,DUET aku ta berkepuk jugek!HAHA.

SORRY.SORRY.SORRY.

Okie.sok keje.berlambak-LAMBAK sampai terkeluar kat depan pintu pakatan!HAHA.*okie,tipu.:P.semalam buat keje sambil menangis dan MEMAKI orang.haha.DOUBLE L!=.="
tapi,tahla.FINE,bertahan selagi MAMPU!1day nanti,dyorang kene balek.haha.*okie DENDAM,STOP!

BY:HANIMKU_perfect two

No comments: