Monday, February 14, 2011

Jalan maut..haha

waaa... petang yang amat indah..menaip sambil makan sosej keju dan blackpaper..hahah...sangat sedap...


kawan2, thanx eah bg support kat aku... malam tadi pon aku mimpi lagi...tapi ayah aku selamatkan aku jatoh dari signboard.....cam ner tah aku ade kat si tu...huhu...


tapi ri ni aku nak cerita pasal anak bos tempat praktikal aku.. die perempuan..haha.. name nye jasmine.. kalau tengok, ok lah...cantik, pandai,tapi memang kalang abut sikit lah...bukan sikit... banyak2..hahah.. sampai tak terlayan kadang2 tuh ape yang die nak...


aku cerita nih pasal petang tadi die dah lah suroh aku wat memo n cover letter ... padahal aku ngan banyak kje lagi nk setle kan..dengan taking off yang aku tak paham nk wat lagi... tetiba 10 mminit selepas itu :


jasmine : leha!!!
aku : yup!!per??!!
jasmine : jom jap ikut i.
( kami pon berjalan ke bawah dan menuju ke kereta,aku ngat kan nk amik barang.tetiba)
jasmine : jom kita g jalan2.haha
aku : haha..memang lah nk g jalan2.kje blambak tak siap tuh.

masa dalam kereta aku tak bergerak langsung...korang tau nape?? aku rase macam menuju jalan maut...laju yang tak beragak tau.... die tringin wat drift aku rase. hebat giler.... biler dah berenti rase lega sangat... tapi jantung aku nih dup dap tau... takut2.....samapi aku rase seperti ditarik macam nek roller coster kowt...hahah





WASSALAM









by : solihah umar ^_^

No comments: