Sunday, February 13, 2011

tolong aku

aku pon ta tau nk kate cam ner...tapi kan aku nk mintk lah pandangan korg... hanim, shida...cam ner korang hadapi suem nih eah dlu masa mak or bapak korg tinggal kan korg....


masa mula2 ari tuh aku leh tahan...mungkin before tuh aku dah dgr suare die...tapi minggu nih aku selalu jek mimpi die...aku rase rindu sgt pada die....  mungkin sebab aku baru betol2 rase kehilangan die...  aku se cam nk down dah.... aku tak dgr sore sie... aku tak dapt tgk die.............



cam ner weyh... die lah segalanya...





TOLONG AKU!!!!!!!!











by : solihah umar

1 comment:

Anonymous said...

hey,sory about yr father..
ayh sy pn bru je pegi beberapa bln lps..
don't give up or feeling down..
semua tuh dugaan..
be strong!sbb tu yg mereka nak tgk..
dorg nak tgk kte tabah,mcm mne kte hdup wlaupun dorg dh xde..
mmg sunyi,tp kte still de mereka dlm hati kte kn?
so,jgn sesekali rse nak nanges ble ingt dorg,
happy is the best word.=)
sebab mereka juga nak kte happy kn?=)