Tuesday, February 22, 2011

let bygone be bygone =D

sal aku ngn si A biarkan je cm 2..cm budak2 je kan gado2?kte pun xpnh gado even asal negeri len2 tetap ley duk ngn aman dan damai kat umah sewa dlu..
act,da 2x aku mntk maap ngn si A tp die wat lagak die..die xpnah pun mntk maap ngn aku cam die xde wat salah ngn aku kn?oke2..xbek ungkit..
tgk muke die mmg wat aku skit ati tp pk2 balik xde gune aku skit ati bkn dpt pape pun..so,aku wat xtau je..mlas nk pk da..otak aku nk pk sal si asip yg nk dtg klntn 2 mnggu lg..hihi..*aku gedik jap..sile meluat..hihi
let by gone be by gone =))
stat dari skrg aku nk wat xtau je..ikut suke ati die nk wat ape pun asalkan xkaco aku..mmg aku wat xtau pun pas kejadian ari 2..bnyk bnde yg die wat pas kejadian tu tapi biar je hal 2..anggap xpnah jadi kn?xde die tak bermakne aku xde kwan..aku ade ramaiiiiii lagi kwan..hihi







SMILE =DD

by,

No comments: