Wednesday, February 16, 2011

kawan yang TIDAK layak dipanggil kawan

al kisahnye cmni..aku ngn si A ni dlu rapat jgk kot..tp skrg mmg aku xske die sb die jnis cari kawan time susah je..da sng lpe kwn..pangai cm b***!


bende ni jadi last week, before aku g kem aku da pasan die xnk ckp ngn aku tp aku xnk gado. kononnye nk wat baek la aku ni..dgn muke xmalu pg tgur die jgk wlpn die xnk ckp ngn aku.blk dari kem die xnk tgur aku n dpn2 aku die alihkan smue brg2 die yg die tmpang kat tmpat aku..tau plak nk alihkan..nape xnk alihkan awl2?xdela aku serabut ngn brg2 ko!2,3 ari jgk aku tak bertegur ngn die n semalam ats nasihat en.hasif,cik hanim n kwn2 aku yg len aku aku tgur die..tye pe prob die ngn aku smpai xnk tgur..die suh aku tye si B dlu n aku ckp kat die aku tye die bkn suh die mntk aku tye si B. aku tye die npe die alihkn smue brg2 die nk tau die jwb pe??
"PHAM2 SENDIRI TAHAP MANA AKU BENCI KO KALU DA SAMPAI ALIHKAN BRG2!"
hei pompuan! 1x ko bnci aku 10x gnde aku benci ko!*ayt ni aku gtau dpn2 die.
then aku kuar blik kol en.hasif smbil nangis2*gedik jap =D ..mmg sakit ati gle2.die xsdar yg rmai org xske die..da rmai bdk laki n bdk pmpuan ckp kat aku xske die tp aku tetap backup die ats dasar kwn!


sb2 aku sakit ati n npe die layak die layak dipanggil cari kawan time susah je..da sng lpe kwn :


1. tme nk msok sem 2 aritu kwn2 die ade yg GB (gagal berhenti) n sorang lagi dinasihatkan berhenti. tme 2 die xde membe so, dtg cr aku sb nk msok umah sewa yg aku duk tp umah sewa aku da pnoh. die duk tmpt len sorang2.tme 2 baek je ngn aku sb nk mntk aku tnggu die tme g klas,tme ujan aku pg amek die kat tmpat die sewa pdhal umah sewa die agk jaoh ngn umah sewa aku.*kusha saksi kejadian ni


2.tme die dtg klas lmbt die mntk aku backup kalu lecturer tye dengan baik atinye aku backup die.


3.tme praktikal kalu ade prob dtg cari aku,tye aku


4.tme nk msok sem ni,kalut nk cr umah sewa dtg cari aku jgk!dasr muke xtau malu!
aku yang uruskan smue hal nk msok umh sewa sem ni die dgn sng lenang dtg bwk brg je.


5.ade sekali 2 die nk balik umah kebetulan aku nk blk kg aku. sedara aku ajk blk sekali ngn die.aku cian die blk sorng2 nti aku tye sedara aku ley x kalu kwn aku nk tmpng seb bek sedara aku bg.keesokan 2 klas aku abes kol 11 n klas sedara aku abes kol 12,,klas die abes kol 1..aku mntk sedara aku tnggu die abes klas wlpn agk segan mse nk gtau sedara aku..then aku ngn sedara aku pg anta die smpai umah wlpn die mntk anta kat stesen bas kota bharu je..umah die kat PCB.


bnyk lagi bnde yg aku da tlg die tp mlas nk nyatakn..mcm over plak kn


walaupun mulot aku jahat,sekurang kurangnye aku terus terang..BUKAN HIPOKRIT MCM KO!
bknnye sesuka ati kuar ngn laki wlpn tgh2 mlm
tukar pakwe mcm tukar baju.!


aku bkn nak ungkit pe yg aku da tlg ko tp nk ko 2 bkak minda ckit! ko 2 nk ckp aku jaat mcm la ko 2 baek sgt kn??kalu mulot aku jaat sgt nape kwn2 aku kat umah sewa dlu ok je ngn aku?kwn2 aku tme tadika,skola rndh,skola menengah still nk kwn ngn aku???kalu aku jaat aku xkn ade kwn yg amek berat sal aku!



*aku mintak maap kalu aku agk keterlaluan mengata ko dlm entry ni

sekarang aku da happy,tanpa ko pun aku ley truskan idop la! idop aku bkn bergantung kat ko pn..mmg aku nyesal dpt knl ko..xpnah aku dpt kwn cm ko tau x!xnyesal pun ilang kwn cm die sb aku msih ade kwn2 yg bkn pangai cm die =))..saya sayang kamu smue mmmmmmuax! tq kat en.hasif,mirah,safwan sb bnyk bg nasihat kat aku





4 comments:

Mcjust said...

mcnad.. saem gini xleh wak kiro. huhh. aku pulok sakit hati baco.

Ini Kisah Kami ;)) said...

yup..btol2..hahha..xlayk wat kwn!

xera anuar said...

org kelantan memang camtu haha

Ini Kisah Kami ;)) said...

die bkn org klntn..hihi
tp menetap diklntn..

p/s:jgn libatkn isu kenegerian dicini..negeri mne2 pun kalu da pangai udoh ttp udoh =)